Extra diensten

Ondersteuning:
Verkoop, Binnendienst, Telefonische acquisitie, Klantcontact

Naast diverse trainingen en coaching biedt Bik Communicatie organisaties de mogelijkheid om (tijdelijk) commercieel ondersteund te worden. Daarbij kan je denken aan het op koers krijgen van de verkoop medewerkers, of aan het meehelpen bij telefonische acquisitie campagnes.

Zo ondersteunen we ook commerciële binnendienst medewerkers. Bik Communicatie wordt regelmatig ingezet om het aantal klantcontactmomenten te verhogen. Wij nemen bijvoorbeeld telefonisch contact op met klanten om de tevredenheid te testen of uit te vinden hoe het met ze gaat en waar de organisatie de klant mee zou kunnen helpen.

Soms te weinig handjes

Veel organisaties groeien met horten en stoten. En soms zijn er niet genoeg mensen om het werk te doen of om juist extra contact met klanten te maken. Om daarbij te helpen ondersteunt Bik Communicatie jouw organisatie.

Voor wie

Organisaties die tijdelijk professionele commerciële ondersteuning nodig hebben voor klantcontact en verdere groei.

 

Interim management

Naast diverse trainingen en coaching biedt Bik Communicatie organisaties de mogelijkheid om (tijdelijk) management ondersteuning te krijgen. Daarbij kan je denken aan het tijdelijk besturen van een organisatie, of het op een hoger niveau brengen van de professionaliteit van de medewerkers en de organisatie.

Doelgroep

Organisaties op zoek naar een interim manager.

 

 

Schrijven / ontwerpen bedrijfspresentaties

Naast diverse trainingen en coaching biedt Bik Communicatie hulp bij het schrijven en/of ontwerpen van bedrijfs- of productpresentaties. Alleen al het feit dat we meekijken en meedenken, helpt degene die een presentatie gaat houden. Je wordt dus persoonlijk geholpen bij jouw presentatie.

Doelgroep

Organisaties waarvan iemand op korte termijn een belangrijke presentatie moet geven, hetzij voor een kleine groep of voor een grote zaal met klanten of medewerkers en wanneer je je wilt onderscheiden van anderen.

 

 

NLP, Roos van Leary, Belbin, Klantonderzoek

Naast onze trainingen en coaching, zoals vermeld op deze website, biedt Bik Communicatie organisaties de mogelijkheid getraind te worden in specifieke onderwerpen, zoals

  • NLP (neuro linguistisch programmeren);
  • Roos van Leary;
  • Rollenmodel van Belbin & de Bono, etc.

Ook kan je ons inzetten als trainingsbureau bij speciale activiteiten. Bijvoorbeeld wanneer je een nieuw product lanceert en je alle medewerkers specifieke commerciële vaardigheden wilt aanleren. Misschien wil je zelf een klanttevredenheidsonderzoek doen, en wil je dat de medewerkers daarvoor de juiste gereedschappen in huis hebben. Wij denken graag met je mee.

Gastpreker

Zoek je een gastspreker die bijvoorbeeld op jouw klantendag meehelpt de boel op de rit te krijgen, kennis te delen en onderhoudend kan spreken?
Iemand die ervoor zorgt dat jouw klanten met een goed gevoel naar huis gaan?

 

 

Shop

In onze shop vind je diverse producten die je helpen bij jouw persoonlijke groei en ontwikkeling. E-boeken, CD’s en audio bestanden zijn te bestellen in de shop. Misschien wil je gebruik maken van Blended Learning, één van de manieren die wij aanbieden om kennis tot je te nemen.