Missie

Wij geloven dat als mensen elkaar beter begrijpen, het leven er heel anders uit zou zien. Mensen krijgen meer plezier, meer energie en meer vertrouwen. Wij willen daaraan bijdragen.

Visie

Iedereen kan zijn/haar communicatie vaardigheden verbeteren. Wanneer je effectief communiceert, bereik je niet alleen je doelen sneller, maar ook met minder inspanning. Klanttevredenheid en loyaliteit nemen toe en je voorkomt onnodig tijdverspilling.

Kernwaarden

  • Praktisch;
  • Oplossingsgericht;
  • Positief.

Doel

Mensen helpen in hun ontwikkeling en groei door ze te leren beter te communiceren. Daarom verzorgen we trainingen en persoonlijke coaching.

Gedragscode (Orde van Beroepscoaches)

Wij onderschrijven de ethische gedragscode van de NOBCO (Nederlandse orde van Beroepscoaches). Deze hebben te maken met Respect, Integriteit, Verantwoordelijkheid en Professionaliteit. Hier is de volledige tekst in PDF-formaat.

Algemene Voorwaarden

Onze algemene voorwaarden zijn hier te bekijken.

Online leren & shop

 Veel gestelde vragen

Q. Werken jullie landelijk?
A. Ja, wij richten ons echter met name op het werkgebied Zuid-Nederland en België.

Q. Richten jullie jezelf op een bepaalde doelgroep?
A. Ja, wij richten ons op het MKB. Deze hebben veelal tussen 20 en 250 medewerkers. Je kunt denken aan ondernemers, leidinggevenden, afdelingshoofden, projectleiders en professionals die het moeten hebben van hun communicatieve vaardigheden om anderen in beweging te krijgen en te overtuigen.

Q. Hoe bepaal je wat de meest geschikte training voor iemand is?
A. Eenvoudig! Je kan altijd even bellen. We helpen je graag. 040-7876453

Q. Hoe werkt jullie strippenkaart?
A. Simpel! Bepaal eerst wat je wilt bereiken. Maak daarna een afspraak om samen met ons te inventariseren of en hoe deze doelstelling het beste kan worden behaald. Daarop volgt een inschatting van de werkzaamheden in tijd. Kies vervolgens de kaart die daar het beste bij aansluit.

Q. Heb je een andere vraag?